Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Zonguldak Haber Girişi: 05.05.2021 - 20:43, Güncelleme: 06.05.2021 - 07:47

Öyle bir gazeteci kolay yetişmiyor / Nasıl hızlı düştü?

 

Öyle bir gazeteci kolay yetişmiyor / Nasıl hızlı düştü?

Öyle bir gazeteci kolay yetişmiyor / Nasıl hızlı düştü?
ÖYLE BİR GAZETECİ KOLAY YETİŞMİYOR! Zonguldak’ta, Birkaç gündür, Belediye Başkanı Doktor Ömer Selim Alan’ın, Canlı yayın açıklamaları konuşuluyor. Bir dünya konuşulan içinde, En dikkat çekeni, Gazeteciler hakkındaki olmuş. Başkan demiş ki, ’50-100 lira alıp beni yazan gazeteciler var’ demiş. Yani başkan, Bu rakamlara, Kendisine iftiraya varacak şekilde, Haber yapan gazeteciler olduğundan bahsetmiş. Buraya kadar tamam… Tabi, Akşam köşe yazılarını okuyorum. Ali Rıza Tığ çok ilginç ifadeler kullanmış. Aynen aktarıyorum. Sayın Tığ yazısında, “Zonguldak Belediye Başkanı Ömer Selim Alan, “50-100 liraya haber yapan gazeteciler var” demiş. Bizim tayfa, Başkan Alan'a kızıyor, "O zaman isimleri açıkla...” filan diyorlar. Ben size bir şey söyleyeyim mi? Bu konuda en çok kim bağırıyorsa, 50-100 lirayı alan onlardır!”… Yani, Ömer Selim Alan’a kim ‘Sayın Başkan kim bu gazeteciler açıkla’ diyorsa, Ona göre o parayı alan gazeteciler onlar demek istemiş. Neyse yazıyı bitirdik. Kendisinin Yazı İşleri Müdürü Öznur Güneş’i de okuyayım dedim. Başlık inanılmaz, “Orada dur, Ömer Selim Alan”… Dedim herhalde, Şehrin her yerinde çalışma var ya. Nazire yapıyor sandım. Yazı beni şoke etti. Nedenini şimdi açıklayacağım. Hani Ali Rıza Tığ en çok kim bağırıyorsa falan dedi ya, Öznur Güneş’in yazısı içinde şunlar geçiyor, “Belediye Başkanı, basın mensuplarını bıraksın da kendi yerine getirmesi gereken görevleri yapsın. Ona tavsiyemiz; eğer rahatsız olduğu o 50-100 liralık gazeteciler kimse, onları açıklasın. Açıklasın ki, kamuoyu da bilsin, ya da hep sussun. Bir belediye başkanının basınla bu kadar kavga etmesi hiç normal değil. Başkan Alan’ın lideri Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ulusal basının özgürlüğünü bitirmeye çalışıyor.”… Şimdi Sayın Tığ yazdıkları ile kendi Yazı İşleri Müdürünü mü zan altında bırakıyor? Sayın Güneş’i hedef mi gösteriyor? Bu kadına şiddettin bir versiyonudur. Bu belki bir mobbingtir. Çünkü Sayın Güneş, Sürekli gazetecileri de yazan bir isim. Yazılarını okuyunca, İletişim Fakültesi’ne falan gitmenize gerek kalmıyor, aydınlanıyorsunuz. Zonguldak’ta, Öznur Güneş gibi başarılı bir gazeteci, Çok kolay yetişmiyor. Sayın Tığ’ı bu ithamları açıklamaya davet ediyorum. Meslektaşımızı sana yedirmeyiz. Hepimiz Öznur Güneş’iz… Yazıyı böyle bitirecektim ama, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a yapılan bu ithamı da, Dikkate sunmak istiyorum. Kolay gelsin. *             *             *             *             *             * NASIL HIZLI DÜŞTÜ? Zonguldak, Geçtiğimiz hafta, Artış hızının en yüksek olduğu il oldu. Kapanma geldi. Bir hafta geçti. Artış hızının en düşük olduğu iller arasına girdi. Yani, Kurallara da çok uyulduğunu görmüyoruz. Bu düşüş, Kapanmadan dolayı değil. Onun sonuçları iki hafta sonra çıkıyor. Peki, Test sayısı nedir? Bu konu önemli. Standart test sayıları devam mı ediyor? Yoksa bir azalma mı mevcut? Test sayılarının, Artarak gitmesi, En kıymetlisi. Bakalım bizi neler bekliyor.
Öyle bir gazeteci kolay yetişmiyor / Nasıl hızlı düştü?
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve karar67.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.